TOP SZKOLENIA
INSPIRUJĄCY MÓWCA - SZTUKA PREZENTACJI I STORY-TELLING W BIZNESIE
Przez wiele lat swojej kariery zawodowej pracowałem w działach handlowych wydawnictw prasowych na każdym stanowisku, poczynając od młodszego handlowca, a na dyrektorze działu handlowego kończąc. Założyłem własną agencję brokerską, która zajmuje się do dzisiaj pozyskiwaniem budżetów reklamowych na rynku mediowym. Mam na swoim koncie tysiące rozmów telefonicznych i bezpośrednich spotkań biznesowych, mniejszych i dużych prezentacji, całorocznych negocjacji dotyczących milionowych budżetów.
Jako coach, trener, mówca od kilkunastu lat pracuję z klientami indywidualnymi i grupami nad rozwijaniem zasobów mówcy, sprzedawcy, człowieka biznesu, który świadomie stosuje narzędzia sprzedaży, perswazji, wywierania wpływu, budowania relacji, zarządzania procesem grupowym, oddziaływania na odbiorców, wykorzystywania story-tellingu do wzmacniania efektu i osiągania zamierzonych celów. Z moich usług korzystają liderzy organizacji, prawnicy, handlowcy, przedstawiciele szeroko pojętego świata show-biznesu. Sam w swojej zawodowej codzienności staję na salach szkoleniowych, warsztatowych, scenach, przemawiam, opowiadam, inspiruję, motywuję, dzielę się sobą, swoim doświadczeniem i wiedzą w tym zakresie.
Sztuki wystąpień publicznych uczę w oparciu o doświadczenie własne, wiedzę z zakresu komunikacji, neuropsychologii relacji, zarządzania stresem, niezwykle skuteczny model Speaking Circles stworzony przez Lee Glicksteina oraz story-telling Stephena Denninga i innych światowych i polskich autorytetów w tej dziedzinie.
KORZYŚCI
DOWIESZ SIĘ
PRZEKROCZYSZ SIĘ
STANIESZ SIĘ
PROGRAM SZKOLENIA
MODUŁ I
SZTUKA KOMUNIKACJI W KONTEKŚCIE WYSTĄPIEŃ PRZED KAMERĄ
Wprowadzenie do zagadnienia efektywnej komunikacji w kontekście wystąpień przed kamerą
Inicjacja procesu komunikacji – kluczowy moment prezentacji, od którego zależy jej przebieg – sztuka autoprezentacji – elevator speech
Typy osobowości odbiorców
Test na twój typ dominujący
Jak mówić do różnych odbiorców tak, by cię słuchali, ufali ci i czerpali z tego, co do nich mówisz
Mowa ciała, mimika twarzy, tembr, siła i tempo głosu – tajniki komunikacji niewerbalnej w kontekście wystąpień przed kamerą – ćwiczenia w grupach i przed kamerą
Filtry percepcji: klucz do serc odbiorców
Ćwiczenia rozpoznawania i formułowania przekazu do różnych typów odbiorców
MODUŁ II
ZARZĄDZANIE STRESEM W KONTEKŚCIE WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH
Nieświadome mechanizmy bezpieczeństwa rozmówców i słuchaczy
Teoria i praktyka zarządzania stresem mówcy
Neuropsychologia wystąpień publicznych: zasady działania mózgu i biochemii organizmu
Praktyka oddechu w kontekście wystąpień publicznych - ćwiczenia
Ćwiczenia relaksacyjne – uważna obecność, medytacja, wizualizacja
Kotwica pozytywnych stanów emocjonalnych na bazie konkretnej sytuacji z przeszłości
MODUŁ III
TAJNIKI RELACJI ZE SŁUCHACZAMI I STORY-TELLING
Struktura budowania relacji z odbiorcą (kontakt, autorytet, wiarygodność, atrakcyjność przekazu, efekt)
Zanim przed nimi staniesz – jak zadbać o siebie od strony wizualnej – wizerunek mówcy
Najlepsze praktyki i najskuteczniejsze modele story-telling (Stephen Denning) - ćwiczenia
Uważna obecność w trakcie wystąpień przed kamerą – ćwiczenia metodą Speaking Circles (Lee Glickstein) – praktyka wystąpień w grupach z wykorzystaniem dotychczas poznanych metod
MODUŁ IV
ĆWICZENIA PRZED KAMERĄ
Uczestnicy przygotowują swoją analizę SWOT w kreatywny sposób i prezentują na forum – po każdej prezentacji oglądamy nagranie i każdy otrzymuje wspierającą informację zwrotną od członków audytorium – prowadzący zwraca uwagę na wszystko i o tym mówi na forum
Wystąpienie w kontekście zawodowym – zbieramy całą wiedzę i umiejętności z dotychczasowego szkolenia, by wykorzystać je podczas wystąpienia przed kamerą. Oglądamy nagranie. Uczestnicy i prowadzący udzielają osobie występującej wyczerpującej informacji zwrotnej. Wyciągamy wnioski. Określamy tematy do rozwoju.
PODSUMOWANIE SZKOLENIA
Domknięcie procesu oraz przeniesienie wyników pracy do codzienności zawodowej uczestników.