TOP SZKOLENIA
ETAPY
PREZENTACJE I STORY-TELLING
Doświadczenie warsztatu ze sztuki prezentacji może dać uczestnikom więcej i bardziej niż lata prób i błędów okupionych stresem, a często też bezpowrotnie zmarnowanymi szansami.
CELE SZKOLENIA
Dowiedzą się jak świadomie zarządzać mechanizmem efektu pierwszego wrażenia, własnymi emocjami, jak tworzyć atmosferę zaufania. Poznają zaawansowane, nieświadome mechanizmy psychiki słuchaczy. Dzięki konkretnym technikom uważnej obecności (Lee Glickstein) - nabiorą pewności, swobody i spokoju przed wystąpieniem i w jego trakcie. Odkryją głębokie, podświadome psychoneurologiczne mechanizmy decydujące o jakości i skuteczności procesów komunikacji i budowania relacji z odbiorcą. Odkryją wpływ rozwijanej autentyczności osobistej na jakość swoich wystąpień. Staną przed pozostałymi uczestnikami, by w oparciu o poznany model story-tellingu doświadczyć nowej jakości kontaktu z odbiorcami i samymi sobą (Stephen Denning). Staną również przed kamerą, by w atmosferze wsparcia przeżyć swoją prezentację i zbudować na niej zasób, z którego świadomie i owocnie będą korzystać w swojej codzienności zawodowej.
Dzięki konkretnym mechanizmom, jakie poznają i przećwiczą uczestnicy, nabiorą ponadprzeciętnych umiejętności budowania wyjątkowej i efektywnej relacji ze słuchaczami wystąpień, uczestnikami prezentacji, spotkań biznesowych niezależnie od tego, czy stawać będą przed kilkoma, dziesiątkami, czy nawet setkami osób.
PROGRAM SZKOLENIA
MODUŁ I
STRES W KONTEKŚCIE WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH
Inicjacja procesu komunikacji – kluczowy moment prezentacji, od którego zależy jej przebieg
Nieświadome mechanizmy bezpieczeństwa rozmówców i słuchaczy
Teoria i praktyka zarządzania stresem mówcy
MODUŁ II
TAJNIKI RELACJI ZE SŁUCHACZAMI
Wprowadzenie do zagadnienia efektywnej komunikacji w kontekście prezentacji biznesowych
Struktura efektywnej komunikacji z audytorium
Neuropsychologia wystąpień publicznych: zasady działania mózgu, homeostaza, ośrodek nagrody
Mistrzostwo sztuki perswazji podczas prezentacji i wystąpień
Uważna obecność w trakcie wystąpień publicznych (Lee Glickstein) i skuteczny model story telling (Stephen Denning)
MODUŁ III
PRAKTYKA MISTRZÓW SCENY
3 pozycje percepcji w kontekście wystąpień publicznych
Struktura wglądu – wystąpienia, rozwiązania i wspierająca informacja zwrotna
Wystąpienia publiczne w gronie uczestników w oparciu o doświadczenie szkolenia (kontekst zawodowy) + informacja zwrotna oraz indywidualne zadania do realizacji dla poszczególnych uczestników